Monday, February 23, 2009

I've been Tag TWICE!! {1st TAG}

I've been tag by two person.

1. My college mate -
Aina.
2. My Snr. Enginner -
Teh.

Both of them gave me different rules of their tag..
Since Aina tag me 1st.. So, I'll do Aina's tag 1st ha.. Here we go!

Rules :
* Tajuk, Senarai Kesyukuran {insert nama anda, nama glemer atau tidak, terpulang}
* Tuliskan semua benda tentang hidup anda, baik atau buruk
* Letakkan Saya bersyukur di hadapan setiap ayat tadi untuk mengubah semua ayat baik atau buruk kepada ayat baik dan positif.
* Boleh dibuat dalam semua bahasa.


  1. Saya bersyukur diizinkan untuk bernyawa & hidup di bumi Allah sehingga kini.
  2. Saya bersyukur dilahirkan dalam keluarga yang bahagia.
  3. Saya bersyukur punyai Mak & Abah yang paling sporting, memahami & menyayangi saya.
  4. Saya bersyukur miliki Mak yang sangat tegas dan tersangatlah leser. Kalau tak saya mungkin tak jadi seperti mana saya skg.
  5. Saya bersyukur Mak & Abah saya telah mendidik saya dan adik2 dengan baik utk dunia & akhirat.
  6. Saya bersyukur memiliki adik-adik yang baik, saling menyayangi & akrab.
  7. Saya bersyukur bertemu jodoh dengan suami tercinta.
  8. Saya bersyukur akhirnya saya miliki keluarga sendiri walaupun agak terlewat tapi saya bahagia.
  9. Saya bersyukur dikurniakan suami yg sgt loving, carring, sporting & unik kadang2 poyo tapi saya suker gak.
  10. Saya bersyukur punyai keluarga mertua yg baik, ipar² yang sporting & saya boleh bertutur bahasa mereka (sabah) dengan baik!
  11. Saya bersyukur dikelilingi kawan2 yang baik kadang ada juga yg tak baik tapi saya redha je.
  12. Saya bersyukur dikurnikan berbagai kelebihan & keistimewaan juga keburukan.
  13. Saya bersyukur dikurniakan akal yang baik hingga mampu miliki Diploma.
  14. Saya bersyukur dikurniakan kesihatan yang baik dah berupaya untuk bekerja dan beribadat dengan baik.
  15. Saya bersyukur berpeluang merasai pahit maung hidup sendiri di perantauan.

With this TAG & this rules I want to TAG my pinky engineer Mel & my ex-officemate Juanita

Ok Teh.. After this I'll answer your tag pulak.. tungguuu..

1 comment:

Anonymous said...

Hihihi akhirnye tag ku dah dibuat. tentiut kak cintot!!! jom plan pi vacation memane. Boring la kalo berdua je